Termék kategóriák
Megfizethető minőség kicsiknek és nagyoknak
Gildan Gi18000 Heavy Blend™ Adult Crewneck SweatPóló 2Xl
Gildan Gi18000 Heavy Blend™ Adult Crewneck SweatPóló 2Xl
Cikkszám: gi18000ig-2xl
Raktáron   415 db
4 939 Ft 3 889 Ft + ÁFA

Gildan Gi18000 Heavy Blend™ Adult Crewneck SweatPóló 2Xl

Cikkszám: gi18000ig-2xl
4 939 Ft 3 889 Ft + ÁFA
Raktáron   415 db
Várható szállítási idő: 1-2 munkanap
HEAVY BLEND™ ADULT CREWNECK SWEATSHIRT
Raktáron   415 db
Várható szállítási idő: 1-2 munkanap
Méret
Mérettáblázat
Vásároljon regisztrációval és 148 Ft-ot levásárolhat a rendelés átvétele után!
Vagy rendelje meg telefonon:
60 napos pénzvisszafizetési garancia

Ajándék minden rendeléshez!

Hűségpont rendszer a további kedvezményekért

Előnyök
Szállítás
Gyakran ismételt kérdések
Kérdése van?

Garancia-60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. 

Minden rendeléshez ajándékot adunk.

Hűségpontrendszer - fizessen pontokkal!

Ingyenes szállítás nettó 19.990 Ft felett.

Cserelehetőség

 

A futárszolgálatot GLS  partnerünk nagy tapasztalattal, biztonságosan, és kedvező feltételekkel, utánvétes formában is kiszállítja az Önök által kért termékeket.

Nettó 19.990 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás INGYENES!

A házhozszállítás díja nettó 19 990 forintig egységesen bruttó 1590 Ft.

Az utánvét díja bruttó 350 Ft.

Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.

1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheti az alábbi oldalon.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 19 990 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 19 990 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1590 Ft a kiszállítás díja. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a GLS-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot a következő kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!

Maradt még megválaszolatlan kérdése? Keressen minket!

E-mail: info@alpinet.hu

Telefon: +36 30 152 6168

Messenger üzenet: írok Facebookon

Termékleírás
271.0 g/m2 (White 257 g/m2);50% pamut / 50% poliészter;Air jet fonal = puhább tapintás és bolyhosodás mentes;Kitéphető címkére váltás folyamatban;Dupla tűzésű derékrész. vállrész. nyak-és karkivágás;1x1 Rib kötés. spandex;Gyűrődésmentesítő behajtás;
Miért érdemes a RUHAVERZUM.HU-n vásárolni?
Elégedettségi garancia

Cégünk 15.000+ online rendelést szolgált ki

Szakértői segítség

Nem hagyjuk hibásan választani, telefonon segítünk.

Kiváló ár-érték arány

Törekszünk a kedvező online árak biztosítására

Széles termékkínálat

Több mint 40.000 termék elérhető az oldalunkon.